fbpx

הטכנולוגיה החדשה של המאה ה- 21 כבר כאן – צילום קווי ביוב

הטכנולוגיה החדשה של המאה ה- 21 כבר כאן – צילום קווי ביוב

כאשר אתם עורכים בדיקות מקיפות בבית, בכל תחום שהוא – תחזוקת המבנה, טיפול בחשמל, בדק בית בנושא תשתיות ועוד – אחד הדברים שחשוב לערוך הוא בדיקות מקיפות לבית בנושאי אינסטלציה, ובכלל זה הזמנת אינסטלטור מקצועי ועריכת בדיקות שונות. אחת הבדיקות הייחודיות שהוא יכול לבצע היא צילום צנרת.
מדובר בשיטה מהפכנית של ממש בעולם האינסטלציה, ולמען האמת לא כל נותני השירות בתחום האינסטלציה עדיין מציעים שירות שכזה. צילום קווי ביוב למעשה מאפשר לצלם את כל מערכות הביוב וקווי הצנרת על ידי מכשור חדשני ומתקדם, וזאת מבלי לפגוע במערכות הקיימות ומבלי להרוס קירות, מבנים, תשתיות, צינורות וכו'.

למה תורם צילום צנרת ביוב?

חשבו על כך: הדבר דומה לניתוחים שהיו עורכים בעבר הרחוק בגוף האדם בלי מצלמות: חשבו על חולה שלא ידעו מה יש לו, ורק לאחר פתיחת המקום החולה התגלה האם הוא אכן בעייתי או לא. חשבו במיוחד על האכזבה המרה שבודאי פקדה אותו (ואת המטפלים) במקרה שהתברר שלא אירע דבר במקום הכואב, וכי ישנו מקור אחר לכאבים. הדבר עשוי להעיב מאד על מצב הרוח, אך הרבה מעבר לכך – מדובר בביצוע פעולה מסוכנת שלא לצורך (כך התברר). כיום, כאשר אנו חיים בעידן בו ניתן לראות הכל ואפילו אם זה נעשה דרך מחיצות – ניתן לבצע צילום צנרת ביוב, ולגלות האם יש בעיה או אין – וכך אין צורך בשבירות מיותרות, במקרה שביצוע הפעולה של צילום צנרת ביוב הראה כי אין כל תקלה.

זכרו את השיטה – צילום צנרת ביוב (או צילום קווי ביוב)

כאשר אתם מזמינים את אי המקצוע לביתכם לביצוע צילום קווי ביוב, עליכם לוודא כי הוא לא רק מחזיק במכשור המתקדם, אלא שהוא גם יודע היטב כיצד לתפעל אותו, וכי הוא מחזיק בניסיון מספק לשימוש בו. הקפידו על עבודה עם איש מקצוע מוסמך, שיודע את עבודתו מלבד הצילום – גם כאינסטלטור מומחה ובעל המלצות. הרי לא תרצו שטכנאי הרנטגן שלכם יעבוד ללא רופא צמוד, ובדיוק באותו אופן לא תרצו שמי שמצלם עבורכם את קווי הביוב והצנרת אינו יודע מה לעשת עם הצילומים אחר כך.

לא חייבים לשבור את הכלים

כדי לתקן תקלה לא חייבים להרוס את הכל על היסוד ואז לבנות מחדש. כמובן שישנם מקרים בהם אין ברירה אלא לעשות כך, אך ככל שהדבר ניתן למניעה – יש להעדיף זאת. כך תחסכו כסף רב, טרחה וכאבי ראש בחיפושים אחר מי שיבנה עבורכם מחדש לא רק את הצנרת אלא גם את המבנים שהקיפו אותה – שכמעט בכל המקרים של הריסה דורשים בניה מחדש. מדובר בהוצאות לא קטנות, ועדיף להשקיע בביצוע צילום צנרת ביוב חד פעמי, יסודי ומעמיק, וזאת בכדי שתהיו בטוחים כי לא השארתם אף פינה לא פתורה, וכי אין צורך בתיקון מסיבי (וגם אם יש – הוא יהיה נקודתי, מהיר ופשוט).

קצת על אינסטלציה

עולם האינסטלציה מורכב מהרבה מאד גורמים, המתחלקים בין שירותים לקהל העסקי והפרטי. אך בכולם אפשר לקבוע כי ניתן לפתח ולהתפתח עוד ועוד בתחום, וכי העתיד ממש כבר כאן. בזכות מכשור מתקדם ומקצועי לאיתור תקלות, לטיפול בהן ולשמירה על איכות העבודה לאורך זמן – תוכלו להיות בטוחים שאת נמצאים בפרק הזמן הנוח ביותר שהיה עד כה בתולדות ההיסטוריה בתחום ההיגיינה ופתרונות הצנרת שקיימים בעולם המערבי. עבודי חידוש ושיקום מתקדם לצנרת מציעה לכם ליהנות מכל הציוד המשוכלל הזה, ולטעום את מה שהעתיד כבר טומן בחובו.